כיצד לתקן את המסך השחור

כיצד לתקן את המסך השחור של המוות במחשב

אנו מצפים שהטכנולוגיה בחיינו תפעל בכל פעם שאנחנו מפעילים את המכשירים. זה מתסכל כשלא, במיוחד כשאין לנו מושג איך לפתור את הבעיה. מה שמכונה “מסך שחור של מוות” נפוץ במערכות הפעלה – אתה מפעיל את המכונה, אך המסך ריק. לפעמים המסך נדלק, בפעמים אחרות הוא נשאר חשוך. למרבה המזל זה די נדיר – אם כי זה קרה לעתים קרובות מספיק שאנשים העניקו לו שם קל לזכור. אז מה אתה עושה כשזה קורה לך?

מסך שלא נדלק עשוי להיות סימן למסך תקול או לחיבור רע בין המחשב לצג. במחשבים שולחניים, ניסוי צג או כבל אחר הוא דרך פשוטה לראות אם זה או אחר אשם. כמובן, אם אתה נתקל בבעיה זו במחשב הנייד או במערכת All-in-One שלך, או אם כרטיס מסך רע הוא הבעיה, ייתכן שיהיה צורך בפירוק כלשהו.

משתמשי Windows עלולים להתמודד עם קובץ מערכת פגום. במקרה כזה ייתכן שתראה הנחיה מהבהבת, אך שום דבר אחר על המסך. סיבה נוספת עשויה להיות בעיה במתאם תצוגה. בעיקרון, אם המחשב לא יכול לזהות צג כלשהו, ​​המסך יישאר שחור. במקרים כאלה, כאשר אינך מצליח אפילו להפעיל את המחשב, ייתכן שיהיה עליך להפעיל מחדש את המחשב ולאתחל למצב התאוששות. לשם כך תצטרך ללחוץ שוב ושוב על F8 כאשר המחשב שלך יתחיל. חלופה היא להשתמש בכונן חיצוני, כגון DVD או כונן הבזק.

אם הצלחת להתחבר, המסך השחור יכול להיות משהו פשוט כמו אפליקציה שקפאה במהלך ההפעלה. במקרה זה, ייתכן שתוכל לצאת מהאפליקציה הפוגעת באמצעות מנהל המשימות. אפשרות אחת היא למצוא את LockAppHost.exe בכרטיסיה פרטים ולסיים את המשימה.

מסך המוות השחור של מק

משתמשי מקינטוש עשויים לגלות כי פאניקת ליבה היא שורש המסך השחור שלהם. פאניקת ליבה מתרחשת כאשר הגרעין של מערכת ההפעלה מגלה משהו שדורש ממך להפעיל מחדש את המחשב. קבלת מסך המוות השחור ב- Mac מלווה לפעמים בהודעה להפעלה מחדש של המחשב. למרבה הצער, ההתראה לא נותנת לך מושג אם הבעיה קשורה לחומרה או תוכנה.

אם הבעיה ממשיכה להתרחש, נסה לעקוב אחר מה שקורה כאשר השגיאה מתרחשת. אם אתה יכול לזהות תוכנית מסוימת הגורמת לבעיות, זה עשוי לעזור לך לפתור את הבעיה. כמו עם Windows, הפעלה מחדש ממחיצת השחזור של Mac עשויה להיות שימושית בתהליך פתרון הבעיות. אם נתקלת בבעיה לאחר אתחול ממחיצת השחזור או מדיסק אתחול חיצוני, הדבר מעיד על החשש לחומרת המחשב שלך. אם אתה חושד בעיית חומרה, בדוק את זיכרון הגישה האקראית של המחשב שלך, או זיכרון RAM. אם הוא פגום או השתחרר מחיבורו, הדבר עלול לגרום ל- Mac לסבול מבהלת גרעינים.

משתמשי לינוקס שנתקלים במסך השחור של המוות עשויים להיתקל באותם סוגים של בעיות כמו עמיתיהם המשתמשים במקור סגור. כרטיסי מסך שבורים ופאניקות גרעינים משפיעים גם עליהם. אם זה קורה לך, תוכל לנסות לאתחל את המחשב ללא מסך האתחול הגרפי שלו פעם אחת, או אפילו להשבית אותו לחלוטין. יכולות להיות דרכים נוספות להתעסק ברצף האתחול שלך שמערכות הפעלה סגורות אחרות אינן מספקות.

מסכים שחורים ניידים

למערכות הפעלה ניידות יש גרסאות משלהן למסך השחור של המוות. משתמשי iOS של אפל אולי יצטרכו לאפס בכוח את המכשירים שלהם, אם כי השיטה שונה בהתאם לדגם. לבעלי דגמי ה- iPhone 8 ומעלה, לחץ ושחרר את הגברת עוצמת הקול ועשה זאת גם בכפתור עוצמת הקול, ואז לחץ והחזק את כפתור הצד עד שתראה את לוגו Apple. לאלה עם הדור השביעי של ה- iPod או ה- iPhone 7, החזיקו את הלחצן העליון או הצד ולחצן עוצמת הקול עד שתראו את הלוגו.

דגמי iPad המצוידים ב- Face ID צריכים ללחוץ ולשחרר את עוצמת הקול, ואז להורדת עוצמת הקול, ואז להחזיק את הלחצן העליון. לאלה עם אייפדים עם כפתור בית, מכשירי iPhone 6s ומעלה, או iPod touch דור שישי ומעלה, החזיקו את הלחצן הצדדי או העליון ואת לחצן הבית יחד עד שתראו את הלוגו של אפל, שייקח לפחות 10 שניות להופיע. .

משתמשי מכשיר אנדרואיד צריכים להתחיל בלחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה במכשיר למשך חמש עד שבע שניות, שאמור להפעיל אותו מחדש. אם המכשיר לא נטען, ייתכן שיש בעיה בכבל החשמל, במתאם או אפילו בשקע החשמל. אם למכשיר יש כוח, ייתכן שיש לך בעיה במסך. זה אולי נראה מוזר שתוכלו לקבל שיחות במכשיר אנדרואיד עם מסך שחור. אם זה קורה לך, החזק את לחצן ההפעלה למשך 30 שניות ואז שחרר אותו. אל תיגע שוב בלחצן ההפעלה למשך שתי דקות, ואז התקשר אליו או השתמש בחפש את המכשיר שלי כדי לראות אם הוא יצלצל. לפני שתעבור אותו לחנות התיקונים, שקול לאפס את המכשיר להגדרות היצרן כדי לקבוע אם המסך שבור באמת או שיש שגיאה במערכת ההפעלה.

ללא קשר למכשיר ולסיבות העומדות מאחורי מסך המוות השחור במערכת שלך, אם מדובר בבעיה חוזרת, רצוי שאיש מקצוע יסתכל על זה כדי לוודא שאין בעיה שעלולה לאיית את ההפסד מהנתונים שלך ואולי אפילו מהמכשיר שלך.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *