ההטבות בטכנולוגיית הדואר האלקטרוני מספקות יתרונות עסקיים מוחשיים

דוא”ל ממשיך להיות אמצעי התקשורת הנפוץ ביותר עבור עסקים בכל הגדלים ובכל המגזרים. מנקודת מבט שיווקית, הוכח כי שיווק באמצעות דוא”ל עולה על השיווק החברתי בקלות בכל הנוגע להמרות, עד שש פעמים! לא פלא שתשתית דוא”ל ופתרונות בעלי ערך מוסף בדוא”ל הם תחום עניין עבור ארגונים עסקיים. אבל אם אתה חושב שדוא”ל לא השתנה זה שנים, תחשוב שוב. הנה ההורדה בכמה התקדמות ראויה לתשומת לב לאחרונה בטכנולוגיית הדוא”ל.

תפקידו של ענן בפרצי דוא”ל במחירים סבירים

הימים בהם דרישות הדוא”ל של אפילו ארגונים גדולים הפונים ללקוחות היו בעבר כמה אלפים לכל היותר, ולא יותר מכמה פעמים בחודש, חלפו מזמן. כיום, ארגוני קמעונאות צריכים לשלוח מיילים למיליונים (או לעשרות מיליונים) מלקוחותיהם ושותפי הספקים שלהם – מספר פעמים ביום. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה והכלים בדוא”ל מקלה על זה.

דרישות כאלה אינן מוגבלות רק לקמעונאים אלקטרוניים גדולים שמבצעים מכירות פלאש. אפילו ארגוני B2B זקוקים ליכולת להיות מסוגלים לשלוח מיליוני מיילים תוך כמה דקות כאשר עולה הצורך. כל עוד יש אפשרות לבטל את הרישום! כך אתה יודע אם עסק אמיתי או לא.

ספקי פתרונות תשתית דוא”ל מובילים מנצלים את מיטב הסדרי המחשוב לפי דרישה עם ענקיות ענן כמו אמזון שירותי האינטרנט ומיקרוסופט תכלת. זה דרבן את ההתקדמות בטכנולוגיית הדוא”ל המאפשרת לספקי פתרונות דוא”ל להגדיל את משאבי חומרת הרשת והשרת שהם זקוקים להם כדי לנהל בקשות פרץ דוא”ל מלקוחותיהם. התוצאה נטו היא שמשווקים ארגוניים מסוגלים לשלוח מיילים בקצב פרץ מוגדר (גם זה לא קשור לשום מערכת נשק חדשה של פנטגון!) ועלויות צפויות.

המהלך לעמידה ב- GDPR

אנו מתקרבים לתאריך השידור החי של ה- GDPR באיחוד האירופי. כשזה יקרה, כל חברה שעושה עסקים באיחוד האירופי תצטרך להשיג את “תקן הזהב” הפתגם בהגנה על נתונים. תמיד, דוא”ל מוכיח שהוא המדיום הנפוץ ביותר להחלפת מידע (אלא אם כן אתה חבר בתכנית “החבר” ההיא, שם נראה שהם יכולים לעשות כל כך הרבה ישיבה על ספה של בית קפה!).

עם זאת, במקום להסתכל ב- GDPR כסיכון, חברות מיישרות קו עם הרעיון להסתכל על רירית הכסף (אין שום קשר ל”ספר פלייבר של רירית הכסף “, שהיה סרט מדהים), ומכאן שואפים לבסס רמות גבוהות יותר של אמון בקהל הלקוחות שלהם.

דוא”ל יעמוד במרכז המהלך הזה; בתור התחלה, צפוי שארגונים חלוצים יצטרכו להפוך את שרתי הדואר האלקטרוני שלהם לאבטחים יותר ואת שיטות הדואר האלקטרוני אחראיות יותר. צפו שמגמת מסעות הפרסום לאישור הסכמה תופיע די מהר לאחר ה- GDPR. כמו כן, יש לשדרג את סוג טפסי ההרשמה בהם חברות משתמשות בכדי להעלות את הלקוחות לתוכניות הדוא”ל שלהם.

מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש הקשורים למנויים בדוא”ל יעברו גם שיפוץ משמעותי. חברות יכולות להשתמש בהזדמנות זו כדי ליצור מחדש מדיניות פרטיות בצורה קלה להבנה, כדי לבנות אמון עם משתמשי הקצה.

המפתח עבור ארגונים הוא לחפש ספקי תשתית דוא”ל שיכולים לעזור להם להפוך את ה- GDPR לנקודת מפנה באופן בו הלקוחות סומכים עליהם (לטובה).

תשתית דוא”ל מבוססת ענן מניעה חידושים

תשתית דוא”ל מקומית צפויה עתיד קשה. בעיקר, זה בגלל סוג החידושים וההתקדמות המהירים בטכנולוגיית הדוא”ל שקורים בשכבת תשתית הדוא”ל בענן.

ספקים מסוגלים להוסיף הרבה תכונות בשכבת התשתית, ומכאן שהם יכולים להפיץ אותם למנויי שירות מבוססי ענן. מסירת תכונות רציפות, למעשה, הפכה למבדל מפתח עבור ספקי פתרונות מרכזיים לדוא”ל ארגוני.

בעוד שיישום דוא”ל מקומי פירושו שכל שדרוג יגיע בדרך כלל לאחר מספר חודשים, אך מנויים מבוססי ענן פירושם שארגונים מקבלים שדרוגים כמעט בכל רבעון. קח, למשל, את הדרישה של ארגון לאפשר קישור עמוק ותגובה ניידת למיילים שלו. זה בעצם יאפשר לחברה לשלוח הודעות דוא”ל ידידותיות לנייד עם קישורים שיגרמו לפתיחת אפליקציה מתאימה – וגם זה במסך ספציפי!

סוג זה של מעורבות משתמשי קצה הוא אפשרות סופית עם פתרונות דוא”ל שממשיכים להוסיף תכונות הפונות לשוק לתערובת שלהם. זה יהיה מתסכל עבור עסק להיתקע בפונקציות דוא”ל מיושנות כאשר מתחרים מקבלים גישה לפתרונות דוא”ל פרימיום כאלה.

דואר אלקטרוני שהופך מפלצת חוסר עקביות נהרג, סוף סוף?

שאלו משווק ותדעו איזה סיוט לנהל עיבוד עקבי של מיילים מעוצבים באופן מקצועי של החברה. הסיבה לכך היא שלכל לקוח דוא”ל יש שיטה משלו לעיבוד HTML ו- CSS. אז מה שנראה טוב בתיבת דואר נכנס לא יכול לטעון כראוי בתיק אחר.

עם ההתקדמות המהירה המתבצעת על ידי מסגרות הסימון כגון MJML ו- HEML, נראה כי שנת 2018 היא השנה בה בעיות אלה יפתרו לטובה. המשמעות היא שארגונים חייבים לחפש איש מקצוע בעיצוב דוא”ל או ספק עיצוב העומד בראש ההתפתחויות במרחב זה. זה יאפשר למשווקים לכלול את כל האלמנטים האינטראקטיביים בדוא”ל שלהם שלא היו יכולים לכלול בביטחון מלא עד הפעם.תשתית דוא”ל מבוססת ענן מניעה חידושים

תשתית דוא”ל מקומית צפויה עתיד קשה. בעיקר, זה בגלל סוג החידושים וההתקדמות המהירים בטכנולוגיית הדוא”ל שקורים בשכבת תשתית הדוא”ל בענן.

ספקים מסוגלים להוסיף הרבה תכונות בשכבת התשתית, ומכאן שהם יכולים להפיץ אותם למנויי שירות מבוססי ענן. מסירת תכונות רציפות, למעשה, הפכה למבדל מפתח עבור ספקי פתרונות מרכזיים לדוא”ל ארגוני.

בעוד שיישום דוא”ל מקומי פירושו שכל שדרוג יגיע בדרך כלל לאחר מספר חודשים, אך מנויים מבוססי ענן פירושם שארגונים מקבלים שדרוגים כמעט בכל רבעון. קח, למשל, את הדרישה של ארגון לאפשר קישור עמוק ותגובה ניידת למיילים שלו. זה בעצם יאפשר לחברה לשלוח הודעות דוא”ל ידידותיות לנייד עם קישורים שיגרמו לפתיחת אפליקציה מתאימה – וגם זה במסך ספציפי!

סוג זה של מעורבות משתמשי קצה הוא אפשרות סופית עם פתרונות דוא”ל שממשיכים להוסיף תכונות הפונות לשוק לתערובת שלהם. זה יהיה מתסכל עבור עסק להיתקע בפונקציות דוא”ל מיושנות כאשר מתחרים מקבלים גישה לפתרונות דוא”ל פרימיום כאלה.

דואר אלקטרוני שהופך מפלצת חוסר עקביות נהרג, סוף סוף?

שאלו משווק ותדעו איזה סיוט לנהל עיבוד עקבי של מיילים מעוצבים באופן מקצועי של החברה. הסיבה לכך היא שלכל לקוח דוא”ל יש שיטה משלו לעיבוד HTML ו- CSS. אז מה שנראה טוב בתיבת דואר נכנס לא יכול לטעון כראוי בתיק אחר.

עם ההתקדמות המהירה המתבצעת על ידי מסגרות הסימון כגון MJML ו- HEML, נראה כי שנת 2018 היא השנה בה בעיות אלה יפתרו לטובה. המשמעות היא שארגונים חייבים לחפש איש מקצוע בעיצוב דוא”ל או ספק עיצוב העומד בראש ההתפתחויות במרחב זה. זה יאפשר למשווקים לכלול את כל האלמנטים האינטראקטיביים בדוא”ל שלהם שלא היו יכולים לכלול בביטחון מלא עד הפעם.

תשתית דוא”ל מבוססת ענן מניעה חידושים

תשתית דוא”ל מקומית צפויה עתיד קשה. בעיקר, זה בגלל סוג החידושים וההתקדמות המהירים בטכנולוגיית הדוא”ל שקורים בשכבת תשתית הדוא”ל בענן.

ספקים מסוגלים להוסיף הרבה תכונות בשכבת התשתית, ומכאן שהם יכולים להפיץ אותם למנויי שירות מבוססי ענן. מסירת תכונות רציפות, למעשה, הפכה למבדל מפתח עבור ספקי פתרונות מרכזיים לדוא”ל ארגוני.

בעוד שיישום דוא”ל מקומי פירושו שכל שדרוג יגיע בדרך כלל לאחר מספר חודשים, אך מנויים מבוססי ענן פירושם שארגונים מקבלים שדרוגים כמעט בכל רבעון. קח, למשל, את הדרישה של ארגון לאפשר קישור עמוק ותגובה ניידת למיילים שלו. זה בעצם יאפשר לחברה לשלוח הודעות דוא”ל ידידותיות לנייד עם קישורים שיגרמו לפתיחת אפליקציה מתאימה – וגם זה במסך ספציפי!

סוג זה של מעורבות משתמשי קצה הוא אפשרות סופית עם פתרונות דוא”ל שממשיכים להוסיף תכונות הפונות לשוק לתערובת שלהם. זה יהיה מתסכל עבור עסק להיתקע בפונקציות דוא”ל מיושנות כאשר מתחרים מקבלים גישה לפתרונות דוא”ל פרימיום כאלה.

דואר אלקטרוני שהופך מפלצת חוסר עקביות נהרג, סוף סוף?

שאלו משווק ותדעו איזה סיוט לנהל עיבוד עקבי של מיילים מעוצבים באופן מקצועי של החברה. הסיבה לכך היא שלכל לקוח דוא”ל יש שיטה משלו לעיבוד HTML ו- CSS. אז מה שנראה טוב בתיבת דואר נכנס לא יכול לטעון כראוי בתיק אחר.

עם ההתקדמות המהירה המתבצעת על ידי מסגרות הסימון כגון MJML ו- HEML, נראה כי שנת 2018 היא השנה בה בעיות אלה יפתרו לטובה. המשמעות היא שארגונים חייבים לחפש איש מקצוע בעיצוב דוא”ל או ספק עיצוב העומד בראש ההתפתחויות במרחב זה. זה יאפשר למשווקים לכלול את כל האלמנטים האינטראקטיביים בדוא”ל שלהם שלא היו יכולים לכלול בביטחון מלא עד הפעם.

פילוח מתקדם המופעל על ידי AI

הרעיונות לסדר את מקבלי הדוא”ל בפלחים קטנים וניואנסים מאוד, ואז לכוונן את קמפיין הדוא”ל לפי מאפייני הקבוצה – זה לא רעיון חדש. עם זאת, האתגרים המבצעיים שמציבה גישה זו הופכים את הניסויים שלה למעכבים את המשווקים. לא עוד, במיוחד כשיש לך אלגוריתמים ללימוד מכונה שיעשו את העבודה בשבילך.

כמה מספקי שירותי דואר אלקטרוני מציעים פתרונות סביב פילוח פרטני, התאמה אישית של תוכן ואפילו קופירייטינג בגוף הדוא”ל על ידי בוטים! פתרונות אלה מציעים גם פונקציונליות מעקב אוטומטית, שיכולה לשפר את שיעורי הקליקים וההמרות של מסעות הדוא”ל בשיעור שלפוחי. היתרונות טובים מדי וממש מכדי להתעלם מהם.

ביג דאטה ועוצמת הדוא”ל

במשך שנים רבות ביג דאטה המשיך להיות מילת מפתח עבור ארגונים. רבות מההתקדמות בטכנולוגיית הדוא”ל נובעת מהבולטות הגוברת של ביג דאטה. זה הזמן להשתמש בנכסי הנתונים של הארגון שלך בכדי להביא להצלחה בקמפיינים השיווקיים שלך בדוא”ל. באמצעות ממשקי API בדוא”ל, ארגונים מסוגלים להתאים אישית את שיווק הדוא”ל ישירות ממאגרי המידע שלהם.
כאשר מסעות פרסום הדוא”ל שלך יכולים להיות אוטומטיים ברובם ללא קלטים ידניים רבים, ממשקי ה- API הללו מוכיחים שלא יסולאו בפז. בדוק ספקי פתרונות דוא”ל המציעים גם ממשקי API כך שתוכל לבנות סינרגיות על ידי הכללת הנכסים הטכנולוגיים הקיימים שלך בתערובת.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *