מערכת ניהול הידע הטובה ביותר

 

תוכנת ניהול ידע היא יישום המשמש לאחסון, אחזור ושיתוף מידע.

אנו יכולים גם לומר שתוכנת ניהול ידע הינה קטגוריית משנה של מערכת ניהול התוכן הארגונית. זה מיועד לשיתוף המידע, בתורו, עוזר לעובדים, מנהלים, סוכנים ולקוחות על ידי הפיכת הידע לזמין.

מבוא – תוכנת ניהול ידע:

תוכנות רבות לניהול ידע הן מבוססות ענן ומכאן שאינן תלויות פלטפורמה. ניתן לגשת אליו באמצעות מכשירים ניידים וטאבלטים. כך תוכלו לקרוא את המידע בכל מקום ובכל זמן. תכונת החיפוש המתקדמת או האינטליגנטית של תוכנה זו חוסכת זמן רב הכרוך בחיפוש מידע.

בעזרת תוכנה זו, חברות יכולות גם לשתף מידע חשוב או שאלות נפוצות עם העובדים והלקוחות שלהם. מכיוון שהמידע זמין בקלות באמצעות תוכנת ניהול ידע, אנשים יכולים לעבוד בצורה יעילה יותר.

תוכנת ניהול ידע משמשת חברות ליצירת ניירות לבנים, מדריכי משתמש, מאמרים ותהליכים עסקיים.

התכונות הבולטות שתוכנות לניהול ידע צריכות להיות כוללות חיפוש, שיתוף פעולה רב עוצמה ושילוב עם המערכות האחרות. תוכנת ניהול ידע תהיה שימושית יותר ותחסוך זמן רב יותר אם היא נגישה בכל זמן ובכל מקום.

מכאן שהוא אמור להיות זמין בטאבלטים ובמכשירים ניידים.

יתרונות:

אתה יכול לעדכן את המידע בקלות.
דיוק ועקביות.
תוכלו למצוא במהירות את המידע הנדרש, ולכן הוא חוסך זמן רב.
זה עוזר בהכשרת עובדים חדשים.

Knowmax
Knowmax היא פלטפורמת התקשרות והפעלה דיגיטלית, המיועדת לאפשר לתמיכה בסוכנים להעביר את הטוב ביותר ללקוחות. בעזרת כלים לטיפול עצמי וכלי עשה זאת בעצמך, Knowmax הוא פלטפורמה אידיאלית לניהול ידע עבור כל העסקים שמטרתם אינטראקציות דיגיטליות חלקות של לקוחות וסיוע.
זוהי פלטפורמה אחידה ואינטליגנטית המיועדת ליצירת מידע, יצירה והפצת מידע הניתן לפעולה לתמיכה בסוכנים, ראשי צוותים, מנהלים ומחלקות בתוך ארגונים.

עצי החלטה
זרימות עבודה מודרכות
בסיס ידע המאפשר שירות עצמי.
קל לקנה מידה לפי הדרישות העסקיות.
שילוב קל עם CRMs פופולריים ואפליקציות צד שלישי.

זנדסק
Zendesk מספקת פלטפורמה פתוחה, גמישה וניתנת להרחבה לבסיס הידע. זה יעזור לכם ביצירת שירות לקוחות בעזרה עצמית. הוא מציע פתרונות לחברות קטנות, בינוניות וגדולות. תוכנה זו תומכת ביותר מ- 30 שפות.
הדבר הטוב ביותר עבור דלפק העזרה, תמיכת הלקוחות, SaaS, קהילת הלקוחות ושירות הלקוחות.

זה יאפשר לך לקיים אינטראקציה עם לקוחות באמצעות טלפון, אימייל, צ’אט, מדיה חברתית וכו ‘.
קל לשימוש.
קל לקנה מידה וליישום.
יש לה מערכת כרטיסים ופורום קהילתי.

ProProfs Knowledge Base
זה יכול לשמש ליצירת מדריכי משתמשים, בסיסי ידע, אתרי עזרה, מדריכים, Wikis ועוד ועוד. ניתן להשתמש בו במכשירים רבים כולל אייפד, אייפון, לומיה ונקסוס וכו ‘. זה יעזור לכם ליצור ולשתף ידע בדרכים רבות ושונות.
זה מאפשר לך לשתף פעולה עם חברי הצוות וליצור וויקי ציבור פרטיים.

אתה יכול לגשת אליו 24 * 7.
ניתן ליצור שאלות נפוצות, מדריכים ומרכז עזרה.
אתה יכול לשמור על בסיס הידע פרטי או ציבורי. אתה יכול להגביל את הגישה על ידי הגדרת הסיסמאות.
זה יכול לשמש צוותים שונים. אתה יכול להגדיר את התפקידים וההרשאות.
דוחות, ניתוחים והצעות יעזרו לכם לשפר את בסיס הידע שלכם.

דלפק הזוהו
זהו דלפק העזרה המודע להקשר. בעזרתו תוכלו לנהל את כל פעילויות התמיכה בלקוחות. ניתן להשתמש בו ב- iOS ואנדרואיד. שולחן כתיבה של Zoho הוא הטוב ביותר עבור חברות קטנות ובינוניות. הוא מספק תכונות מתקדמות לאינטראקציה עם סוכנים דרך VoIP ומדיה חברתית.
זה גם מספק יכולות ניתוח נתונים כדי לדעת יותר על אינטראקציות עם לקוחות SLAs.

סוכנים, מנהל ותכונות ספציפיות ללקוח.
אתה יכול לשתף פעולה עם החברות באופן רחב.
יש לה מערכת כרטוס.
דוחות מפורטים יסייעו בשיפור ביצועי הצוות.

אמון
Confluence היא תוכנת שיתוף פעולה לתוכן של אטלסיאן. ניתן להשתמש במערכת ב- Android, iOS, Linux, Windows. זוהי מערכת מבוססת ענן. זה יעזור לכם לפרסם, לארגן ולגשת לידע ממקום אחד.
יצירת מסמך, מתן משוב ואיתור לעדכון המסמך קלה יותר בעזרת כלי זה.

בעזרת תוכנה זו תוכלו לשתף פעולה ברמה הפרוייקט.
אתה יכול ליצור תיעוד.
תוכל לגשת למידע ולפרסם אותו במיקום מרכזי.
ניתן לשלב אותו עם ג’ירה.

ServiceNow ניהול ידע
כלי זה יאפשר לארגונים לשמור על בסיס ידע, בצורה מחלקתית. זה מאפשר להתאים אישית את מחלקת זרימות העבודה.
זה מיועד ללקוחות, עובדים וסוכנים. סוכנים יכולים ליצור בסיס ידע תוך פתרון הבעיות. ניתן לגשת למערכת משולחן העבודה ומניידים. זה יעזור בשיפור התפוקה על ידי פתרון בעיות ותיעוד תשובות.

סוכנים יכולים לחפש וליצור מידע.
ניתן לשלב את המערכת בפורטלי שירות.
תוכל לייבא את מסמך המילים.
אתה יכול להתאים אישית את החיפוש.
זה מאפשר ליצור גרסאות של המאמרים.
יש לו חיפוש קונטקסטואלי ויכולות חיפוש מורחבות.

גורו
גורו היא מערכת מבוססת ענן. ניתן להשתמש בו בכל הדפדפנים העיקריים. ניתן להשתמש בו בטאבלטים ובמובייל.
מערכת זו מיועדת לצוותים העומדים בפני לקוחות. הכלי ייתן לך תזכורת לעדכון בסיס הידע. דוחות ואנליטיקה יתנו מידע על בסיס הידע כמו בסיס הידע בו משתמשים לרוב וכו ‘.

ניתן להגדיר תפקידים וקבוצות.
הכלי מספק המלצות לתוכן.
יש לו יישום אינטרנט כמו גם סיומת דפדפן.
תוסף הדפדפן מיועד לדפדפנים רבים כמו פיירפוקס, כרום ואופרה.
אתה יכול למצוא, להקליט ולשתף ידע תוך כדי צ’אט עם הצוות שלך.

הידע ComAround
ComAround מספקת לך את הפלטפורמה ליצירת בסיס ידע ופתרון שירות עצמי. זהו כלי מבוסס ענן.

ניתן לשלב את המערכת בכלים הקיימים שלך. הוא מספק את המאמרים עבור Windows, Outlook, Office, Apple ו- Adobe. ניתן לשלב אותו עם ComAround Connect. תכונות חשובות המסופקות על ידי כלי זה כוללות תרגום שפות, הקלטת מסך וחיפושים מרובים.

ניתן לשלב את המערכת עם יישומים עסקיים, מערכות ניהול אירועים וכלי ניהול שירותים.
ניתן לתרגם מאמרים לכל שפה.
מתקן להקלטת הווידיאו.

חותמת
Inkling היא מערכת לעובדי קו קדמי. המערכת מיועדת ל- L&D של מסעדות, קמעונאות וארגונים. היא פועלת במכשירים ניידים. זה יספק לך פלטפורמה אחת ליצירת תוכן, אחסון והפצת הידע. יש לו גם כלי שיתוף פעולה שניתן להשתמש בו בניידים.

על מנת לשפר את הביצועים, הכלי יעזור לכם ליצור אימונים. יש ספרייה מותאמת אישית לכל משתמש שממנה הוא יכול לחפש ולמצוא את המידע.

KnowledgeOwl
KnowledgeOwl עוזר ביצירת בסיס ידע. זה תומך בהתאמה אישית. זוהי תוכנת תמיכה בלקוחות. בעזרת כלי זה תוכלו לבנות אתרים, מדריכים, בסיס ידע ועוד ועוד.

אתה יכול גם ליצור שאלות נפוצות עבור היישום או האתר. הוא מספק API פתוח ליצירת אינטגרציה משלך. זה מאפשר לך ליצור PDF לבסיס הידע השלם. בעת יצירת PDF זה, אתה יכול לכלול מאמרים וסרטונים פרטיים.

KBPublisher
תוכנת ניהול ידע זו מסייעת לך ליצור מאמרים, ניירות לבנים, הוראות שימוש ותהליכים עסקיים. ניתן לגשת אליו ממכשירים ניידים וטאבלטים. זהו יישום מבוסס אינטרנט. זה יעזור לך לשתף את המידע עם לקוחות, עובדים, שותפים ועמיתים.

זה עוזר לך ביצירת בסיס ידע בשירות עצמי של לקוחות, ובכך לחסוך הרבה מזמנך לענות לטלפונים.

תוכנה נוספת לניהול ידע

Freshdesk
זוהי תוכנת תמיכה בלקוחות הזמינה בחינם.
זה מאפשר לך לשתף פעולה עם צוותים אחרים. יש לה מערכת כרטיסים ותכונות רבות אחרות כמו דוחות של Helpdesk, התאמה אישית של פורטל והצעות לפתרונות אוטומטיים וכו ‘. עבור תכונות מתקדמות יותר, אתה יכול לבחור תוכניות בתשלום. תוכניות התמחור מתחילות ב -19 דולר לסוכן לחודש.

בלומפייר
בלומפייר נותן מענה לשיתוף ידע ותובנות לקוחות. מדובר בניהול ידע כמו גם בתוכנת שיתוף פעולה. יש לו חיפוש אינטליגנטי העושה שימוש בסקרלט. ניתן לשלב אותו עם התקני אחסון מקוונים פופולריים. יש לו מספר רמות של סיווג.
אתה יכול לתזמן את הפוסטים ולהגדיר תזכורות לעדכון או לבחינת בסיס הידע.

אליום
אליום מיועדת לחברות ייעוץ ותעשיות. זה מאפשר לך לשתף מידע בקלות ותוכל לקחת מידע מכל מקור. זה מיועד לעובדים, לקוחות ושותפים. יש לו יישומים ניידים, אפשרויות חיפוש ומסנן, תיוג תוכן, ותכונות רבות נוספות. זה גם מאפשר לך להשתמש במספר פילטרים.

סיכום
Zendesk יכולה לשמש כל חברה בגודל והיא תומכת ביותר מ- 30 שפות. ProProfs Knowledgebase מספק תכונות נחמדות עם תוכניות תמחור משתלמות. שולחן העבודה של Zoho טוב לפעילויות התמיכה בלקוחות. קונפלנס יכול לספק תכונות מתקדמות כתוכנה לשיתוף פעולה בתוכן.

Inkling מספק תכונות טובות ליצירת תוכן ככלי לשיתוף פעולה. KnowledgeOwl מספק תכונות טובות, פונקציונליות וקלות שימוש במחיר שווה לכל נפש. לכל שאר הכלים המוזכרים במאמר זה יש גם כמה תכונות ופונקציות ייחודיות.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *